Los bericht bekijken
  #2  
Oud 21 juni 2010, 16:36
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Werk is één, maar wat wil ik nou echt?

Herkenbaar...
Ik ben zomaar begonnen als freelancer. een goedkoop kantoor geregeld in een pand met anderen, plant gekocht, laptop,kaartjes laten drukken en meteen 3 vakanties geboekt en ingeschreven KVK en alle expos en beurzen. zo die zit gebakken voor de komende tijd!
Eenmaal 1 maand verder ooit eens teruggekomen op oorspronkelijke werkplek moest ik constateren dat ik mij NIET kon geloven dat ik daar dag-in-dag-uit jaar-in en uit op die ene plek heb gezeten...
En waarvoor?? om in een auto te rijden om weer naar mn werk te rijden...Wat een zinloze kwestie.
Dus:
1. al je kosten reduceren tot NUL.. je hebt alles al en je hebt NIETS nodig. Hoe meer shit, hoe meer onrust hoe meer je moet schoonmaken, nakijken, repareren en doen. Alles de duer uit, alle abbonementen meteen afzeggen.
2. Als je dan iets nodig hebt: telefoon--> sim only 5 euro per maand, televisie heb je al of haal een ouwe van marktplaats, zo ook voor je interieur.
3. Auto: weg ermee of koop een oud ding van 500 geeft je al je vrijheid die je nodig hebt. als je een beetje zoekt heb je een prachtbak voor weinig. deuk erin? so what! tenminste geen zorgen, en lach je erom!! Hoe vaak heb ik mensen een week chagarijnig gezien omdat ze een deuk moeten laten uitdeuken!! bullshit.

Nu ik als voor mijzelf gestart ben kan ik doen wat ik wil en dat straal ik uit en daardoor komt werk naar mij toe.
Maar als je het echt niet weet: Regel een baantje waarmee je aktief moet zijn, lopen, contact met mensen en niks met een bureau! Gewoon onder je niveau solliciteren, als je maar goed in beweging bent: strandtent, koppieshop, fietsverhuur, kampeerwinkel maakt niet uit! aan het eind van de dag ben je gaar, maar blij.
succes.
Met citaat reageren