Los bericht bekijken
  #1  
Oud 14 september 2010, 23:06
Luna87 Luna87 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 september 2010
Berichten: 1
Luna87 is on a distinguished road
Question Mening/tips open sollicitatie verzorgende IG

Ik wil volgend jaar beginnen met de opleiding verzorgende IG, hiervoor zal ik zelf mijn werkplek moeten regelen. Ik zou graag jullie mening willen over deze brief. Tips zijn zeker welkom


XXXX
T.a.v. Afdeling PenO
Postbus 1111
2121 XX XXX

XXXX, 14 september 2010

Betreft: open sollicitatie leerling verzorgende.

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de opleiding Verzorgende IG die ik in 2011 wil gaan doen solliciteer ik via deze weg voor een leer/werkplek bij XXXX. Specifiek kies ik voor werkend leren omdat ik de praktijk de allerbeste leerschool vind. Mijn interesse gaat specifiek uit naar de verzorging omdat het mij veel voldoening geeft anderen te helpen en te verzorgen. Mijn affiniteit gaat uit naar ouderen.

Anderen ervaren mij als een persoon die graag contact legt, die goed met kritiek om kan gaan en stressbestendig is. Verder houd ik van aanpakken, kan ik zowel zelfstandig als in teamverband werken, ben ik flexibel aangelegd en ben ik leergierig. Voor doorgroeimogelijkheden sta ik dus ook graag open.

Ik hoop met deze brief mijn belangstelling en enthousiasme duidelijk gemaakt te hebben.

Natuurlijk ben ik van harte bereid mijn motivatie toe te lichten in een gesprek. Een uitnodiging hiervoor zie ik met veel belangstelling tegemoet.



XXX XXXXX

Bijlage: Curriculum vitae.
Met citaat reageren