Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 juli 2012, 14:28
Solligirlie Solligirlie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2012
Berichten: 8
Solligirlie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief pedagogisch (mede)werker BBL plaats

Hallo mensen,

Willen jullie hier feedback op geven?
Alvast super bedankt!

Groeten,

Solligirlie.


Geachte heer/mevr,

Graag wil ik met deze brief mijn belangstelling uiten voor een vacature als pedagogisch medewerker in uw instelling. Aangezien ik graag werkzaam wil blijven en mij wil blijven ontwikkelen in de (jeugd)zorg, ben ik op zoek naar een leerplek.


In de zorg heb ik Ik heb verschillende werkervaring op gedaan op pedagogisch gebied. Daarnaast heb ik ervaring opgedaan in- en heb ik affiniteit met de gehandicapten- en jeugdzorg. In deze sectoren ben ik bekend met de manier van handelen en de methodieken. Deze kennis heb ik opgedaan in verschillende instellingen in de jeugd- en gehandicaptenzorg en via de 4 jaren studie Pedagogiek. Ik ben tot voor kort 6 jaar werkzaam geweest op een woongroep als woonbegeleider voor kinderen in de leeftijd van 14 t/m 19 jaar met een licht verstandelijke beperking (lvg+) en gedragsproblematiek.

Ik ben me ervan bewust dat het geen lichte doelgroep is, maar heb ervaren dat ik mezelf daarin wel staande kan houden.

Naast het bieden van een duidelijke structuur ben ik ook sterk in het motiveren van mensen vanuit een positieve benadering. Ik leg snel en makkelijk contact en ben in staat om een vertrouwensband met een cliënt op te bouwen. Ik ben een ondernemend type die graag initiatieven aangaat. Daarnaast ben ik flexibel en kan ik goed in teamverband werken. Kun je ook zelfstandig werken?

Hopelijk geven deze brief en mijn CV u al een goed beeld van mijn persoonlijkheid, maar ik ben graag bereid dit toe te lichten in een eerste gesprek.
Met citaat reageren