Los bericht bekijken
  #3  
Oud 17 januari 2009, 16:36
sabrina7383 sabrina7383 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2009
Berichten: 4
sabrina7383 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief secretaresse: help, ik kom niet verder

Hier is een nieuwe versie van mijn sollicitatiebrief.
Is er iemand die hem na wil kijken?
Alvast bedankt.

Betreft: vacature secretaresse

Boskoop, 15 januari 2009

Geachte mevrouw N***,

Op www.werk.nl zag ik dat u een vacature beschikbaar heeft voor secretaresse.
Na 7 jaar in het winkelwezen te hebben gezeten ben ik toe aan een nieuwe stap in mijn carričre.
Zojuist (zojuist is niet het goede woord hier, weet iemand het juiste woord) ben ik begonnen aan een verkorte MBO Basisopleiding administratief medewerker om in een een administratieve/secretariële functie aan de slag te kunnen.

De ervaringen die ik de afgelopen jaren heb opgedaan zijn zeer divers van het omgaan met verschillende soorten klanten, het aansturen en opleiden van collega’s tot licht administratieve werkzaamheden.
Mijn persoonlijkheid laat zich omschrijven als punctueel, verantwoordelijk, betrokken en leergierig. Daarnaast beschik ik over een zeer goede mondelinge en schriftelijke vaardigheid. Allen eigenschappen die mijns inziens aansluiten bij de persoon die u zoekt, en die eigenschappen zou ik graag bij u verder willen ontwikkelen. (deze zin klopt niet maar ik weet niet hoe ik het anders moet neer zetten)

Graag zou ik bij u uitgenodigd willen worden voor een gesprek
Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en werkervaringen verwijs ik u naar het bijgevoegd Curriculum Vitae.


Hoogachtend,







Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren