Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 mei 2009, 20:00
colorito colorito is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2009
Berichten: 2
colorito is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Bijstandsconsulent

Graag zou ik feedback ontvangen over de volgende brief:


Geachte heer, mevrouw,

Afgelopen donderdag, 14 mei 2009, las ik uw advertentie op uw website waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor Klantmanager Sociale Zaken / Bijstandsconsulent bij uw bedrijf. De omschrijving van het werk en het bedrijf sprak mij aan.

De functie van Bijstandsconsulent spreekt mij bijzonder aan daar ik op zoek ben naar een afwisselende baan waarin ik als startende op de arbeidsmarkt verder kan ontwikkelen. Het sociale contact met diverse doelgroepen en het uitvoeren van uiteenlopende taken vind ik erg interessant.

Binnen mijn studie HBO Vrijetijdsmanagement werd er gewerkt met medestudenten naar een gezamenlijk doel. Deze vorm van werken is mij altijd goed bevallen. Tijdens diverse stages is gebleken dat ik ook individueel goed uit de voeten kan. Ik ben een echte teamplayer, communicatief vaardig en sociaal. Naar mijn mening komen deze karaktereigenschappen goed van pas bij de functie Bijstandsconsulent. In mijn persoonlijke en zakelijke omgeving ben ik te typeren als zeer flexibel en stressbestendig. Bijvoorbeeld in de periode dat ik werkzaam ben geweest bij Walt Disney World in Orlando heb ik veel te maken gehad met onregelmatige werktijden, een breed scala aan taken en veel intensief klantcontact. Deze dynamiek heb ik altijd als zeer prettig ervaren. Verder ben ik iemand die altijd open staat voor nieuwe ervaringen, ben zeer leergierig en pak nieuwe uitdagingen met beide handen aan.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u de mogelijkheden om als Bijstandsconsulent bij u te werken bespreken. Mocht u daar op korte termijn geen mogelijkheden voor zien, dan verzoek ik u mijn brief te bewaren voor een eventuele toekomstige mogelijkheid.




VOORBAAT DANK!!!
Met citaat reageren