Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 februari 2008, 13:51
Dorey Dorey is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 februari 2008
Berichten: 3
Dorey is on a distinguished road
Standaard Nachecken van mn brief projectmedewerker

Help! Ben ik misschien toch iets te enthousiast in mijn brief voor project medewerker?? Graag hoor ik verbeteringen/suggesties....

Dorien -----
adres

bedrijfsnaam
t.a.v p&o
straat
postcode woonplaats

18 februari 2008

Betreft: vacature met referentienummer


Beste,

Ik las uw advertentie op de site van ---- en dacht meteen: dit is een baan voor mij. Ik zal u vertellen waarom.

Zoals u in mijn CV kunt lezen ben ik de afgelopen jaren al voor--- werkzaam geweest. Tijdens deze werkzaamheden heb ik gemerkt dat ik het erg belangrijk vind dat medewerkers op een fijne manier kunnen werken op hun werkplek. Ik ben zelf erg positief ingesteld en zie ook oplossingen voor problemen. Ik vind het belangrijk dat mensen kunnen genieten van hun werk. Wat ik ook heb gemerkt is dat je op pedagogisch gebied altijd kunt blijven leren. Dit is belangrijk voor de doelgroep en de werknemers van ---.

Mijn sociale vaardigheden heb ik opgedaan bij mijn MBO opleiding Sociaal Pedagogisch Werk, woonbegeleiding. En bij de opleiding Culturele Maarschappelijke Vorming (recreatie) op de Hogeschool van Utrecht heb ik een jaar les gehad in het organiseren van activiteiten. Het werk en denk niveau van een Hbo’er heb ik zeker in huis.

Een sociaal-vaardig, enthousiast persoon ben ik. Ook mag/wil ik mezelf tot de stressbestendige en flexibele mensen toebedelen. Zelfstandig werken of in teamverband, bij beiden kan ik goed functioneren. Het organiseren van activiteiten doe ik graag.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,



Dorien …..
Met citaat reageren