Los bericht bekijken
  #4  
Oud 9 augustus 2008, 23:08
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Graag een mening van de experts

Hoi,

Bedankt voor je bericht! In mijn Word2007 bestandje waren de tabs zo mooi en paste alles precies op 1 pagina , had deze omgezet naar een normaal formaat gezien de nieuwe niet op het forum te uploaden is.

Wat betreft computervaardigheden zijn misschien niet alle programma's relevant, maar weet wel dat in ambulances van tegenwoordig veel geautomatiseerde systemen zitten zoals een navigatiesysteem als basis en een laptop waarop nieuwe patienten binnenkomen. Ik ken toch nog wel genoeg mensen die alleen als ze een PC zien al horendol worden en er de hand niet meer in kunnen houden. En dan heb ik het niet speciaal over oudere mensen, ook een aantal van mijn eigen leeftijd die eigenlijk meer aan het feesten zijn.

Daarom leek het me handig in ieder geval te vermelden dat ik daar geen probleem mee heb, op de gebruikte manier.

Wat is jullie advies, alsnog niet doen of toch (desnoods in aangepaste variant) wel?

Verder vind ik de opzet van je voorbeeldje best overzichtelijk en heb deze met eigen gegevens ingevuld. Voorlopig houd ik die opzet aan en ik wacht nog even op wat andere inhoudelijke kritiek.
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren