Los bericht bekijken
  #3  
Oud 20 februari 2013, 17:01
apple_fan apple_fan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2013
Berichten: 10
apple_fan is on a distinguished road
Wink

Nauw ik heb nog een variant bedacht. Nu ga ik er mee stoppen wacht een reactie af
http://www.carrieretijger.nl/forum/i...ons/icon12.gif

hier komt die:

Belangrijker is dat ik de afgelopen jaren beleid heb ontwikkeld en geïmplementeerd. Ook heb ik nieuw- en bestaand beleid geëvalueerd op haar effectiviteit en waar nodig de bedrijfsvoering aangepast. Zodat het gewenste beleidseffect alsnog werd bereikt.
Een voorbeeld is mijn rol als één van grondleggers van het xxxx (XXX). Ik was toen (mede) kartrekker bij de ontwikkeling van het nieuwe beleid, de ontwikkeling van werkinstructies, het creëren van draagvlak bij de uitvoering en het verzorgen van de communicatie in- en extern.
In mijn huidige functie heb ik nieuw xxxx beleid ontwikkeld waardoor de uitvoering ervan eenvoudiger werd en meer resultaat opleverde.
Het opstellen van beleid met oog voor de praktijk van alledag en het daadwerkelijk in staat zijn een steentje bij te dragen gaat mij erg goed af en daar ligt ook mijn ambitie. Ook het ondersteunen of de helpende hand bieden aan de uitvoering of overdracht van kennis geeft mij veel voldoening.

Ik hoop wel dat het allemaal nog overzichtelijk blijft.
Met citaat reageren