Los bericht bekijken
  #5  
Oud 26 februari 2013, 07:33
apple_fan apple_fan is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2013
Berichten: 10
apple_fan is on a distinguished road
Standaard

Dit is versie die ik heb verzonden:




Geachte xxxx xxxlen,

Zeer geďnteresseerd las ik uw vacature op xxx , waarin u een beleidsmedewerker vraagt. De informatie die ik in xxxxx heb gelezen heeft mijn belangstelling voor de vacature verder vergroot.

Wat mij bijzonder aanspreekt in de functie is de missie en visie vanxxxx Ik wil graag pro actief mee denken zodat de bedrijfsvoering klaar is om de xxxxx kunnen uitvoeren. De gedachte ‘van uitkeringsfabriek naar reďntegratiebedrijf ‘ spreekt mij enorm aan en ik wil hier heel graag aan meewerken.

Ik denk dat mijn opleiding en ervaring van de afgelopen jaren goed aansluiten op de functie van beleidsmedewerker. Er is voldoende kennis en ervaring aanwezig over relevante wetgeving en ik heb een brede oriëntatie op vraagstukken rondom het domein van werk, inkomen en zorg. Belangrijk is ook dat ik ervaring heb opgedaan in het ontwikkelen en implementeren van nieuw beleid of het evalueren van het bestaande beleid.

Het opstellen van beleid mét oog voor de praktijk van alledag en het daadwerkelijk in staat zijn een steentje bij te dragen gaat mij erg goed af. En het ondersteunen van de uitvoerders van het beleid met praktische en bovenal werkbare oplossingen of de overdracht van kennis aan collega’s geven mij voldoening. Daarom ambieer ik een functie als beleidsmedewerker en in combinatie met de doelstellingen als verwoord in de visie nota is de openstaande vacature in mijn ogen perfect.

Een sollicitatiebrief en curriculum vitae geven slechts een beknopte indruk over mij als persoon en mijn motivatie. Daarom wil ik mijn brief graag mondeling aan u toelichten.
Met citaat reageren