Los bericht bekijken
  #2  
Oud 2 januari 2011, 13:51
palm palm is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 30 november 2010
Berichten: 46
palm is on a distinguished road
Standaard

Hoi,

Op zich schrijf je een keurige brief. We zijn echter allemaal anders en je moet de brief ook zeker persoonlijk houden en niet schrijven alsof je iemand anders bent.
Ik heb echter wel enkele dingetjes die ik anders zou doen. Ik hoop dat je er wat an hebt!

Zoals ik jouw brief lees, lijkt het of je achter de feiten aan schrijft. Alsof ej te laat bent of zo. De brief is in verleden tijd geschreven terwijl het allemaal nog moet gaan gebeuren. Ik zou het omdraaien naar de toekomstige tijd.

daarnaast zou ik de volgorde van je brief anders doen. Ook is me geen goed nederlands. Dit zie ik vaak terugkomen, bij diverse brieven. me is sms taal voor mij of mijn. Aanpassingen in bewoording heb ik in het rood gemaakt.

Bijvoorbeeld:


Naar aanleiding van de vacature op uw site wil ik mij dan ook graag kandidaat stellen als Assistant Store Manager in jullie vestiging te *** .

Reeds enkele jaren ben ik werkzaam bij *** . Eind januari stopt mijn contract en om deze reden ben ik dan ook op zoek naar een nieuwe uitdaging.

In mijn huidige werk kom ik dagelijks in contact met mensen die iets aan hun gezondheid willen doen en die wij op een professionele manier verder willen helpen. De omgang met klanten is dus van uiterste belang en de klantvriendelijkheid hangt hiermee samen. Iets waar ik als coördinator zelf veel belang aan hecht.

Ik zoek een baan waar ik , net als nu, in contact kom met mensen en waar ik mensen verder kan helpen als ze vragen of advies nodig hebben. Het commerciële zit er bij mij zeker in na de ervaringen die ik reeds opgedaan heb als consultant. Bovendien heb ik na anderhalf jaar kunnen doorgroeien naar mijn huidige job als coördinator waardoor ik meer verantwoordelijkheid kreeg in de club en waar je natuurlijk ook erg flexibel moet zijn.

Enthousiast, commercieel, gedreven : enkele kernwoorden die zeker op mij van toepassing zijn.

Graag had ik dan ook eens langsgekomen voor een persoonlijk gesprek om mezelf voor te stellen en mijn motivatie toe te lichten.



Met vriendelijke groeten,

Zoiets denk ik. Ik mis echter een overtuigende motivatie om juist DAAR aan het werk te willen.
Met citaat reageren