Los bericht bekijken
  #4  
Oud 18 april 2011, 15:14
Linda1985 Linda1985 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2011
Berichten: 71
Linda1985 is on a distinguished road
Standaard

Ik heb de brief aangepast en relevante ervaring toegevoegd. Ik stond er niet bij stil dat ik wél ervaring heb, ik heb bij mijn ouders hun bedrijf administratieve werkzaamheden verricht, maar omdat het voor mijn ouders was zag ik dit niet echt als werkervaring, tot iemand mij er op attendeerde dat dit juist wel goede ervaring is voor de door mij gewenste functie

Ik vind zelf de brief nogal lang maar weet niet wat ik er uit zou kunnen laten. Wat vinden jullie??



Geachte mevrouw ***,

U bent op zoek naar een administratief medewerker voor ***. In uw vacature worden goede communicatieve vaardigheden, flexibel, nauwkeurig, zelfstandig en servicegericht als belangrijkste kenmerken genoemd. Omdat ik mijzelf in deze kenmerken herken én administratieve ervaring heb, denk ik een goede kandidaat voor de functie te zijn. Ik wil u in deze brief graag uitleggen waarom.

Zoals u in mijn CV kunt zien heb ik reeds gewerkt als administratief medewerker. Mijn taken waren onder andere telefoonbeantwoording, het opstellen en verzenden van huurovereenkomsten, betalingen controleren en reserveringen administratief verwerken. Andere administratieve ervaring heb ik opgedaan bij verschillende stages. Hierbij waren mijn belangrijkste werkzaamheden papierwerk ordenen, klanten ontvangen en werkzaamheden plannen. Door deze uiteenlopende taken heb ik brede ervaring opgedaan. De werkzaamheden gingen mij goed af en ik haalde veel voldoening uit mijn werk, ik vind het prettig om zowel klanten als collega’s te helpen en ondersteunen.

U geeft aan dat goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, belangrijk zijn. Ik beheers de Nederlandse taal perfect in woord en geschrift, mijn examen heb ik zonder problemen behaald. Tevens heb ik goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift. Ik ben zeer flexibel, wanneer er taken van iemand overgenomen moeten worden of wanneer er overgewerkt moet worden is dit geen probleem voor mij. Ook ben ik servicegericht, momenteel werk ik als gastvrouw in een woonzorgcentrum en hierbij is een servicegerichte instelling natuurlijk van groot belang.

U zoekt iemand met uitstekende typevaardigheden. Omdat ik blind kan typen met 250 tot 300 aanslagen per minuut, kan ik zeggen dat ik beschik over deze vaardigheden. Ook kan ik goed omgaan met geautomatiseerde systemen, zowel voor school als privé werk ik zeer regelmatig met verschillende computerprogramma's en dit gaat mij goed af. Nieuwe programma’s kan ik mij snel eigen maken. Zo heb ik een nieuwsbrief gemaakt voor mijn examenbedrijf met behulp van Publisher, terwijl ik daarvoor nog nooit met dit programma had gewerkt. U vraagt MBO werk- en denkniveau. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproject voor een MBO niveau 4 opleiding, deze opleiding zal ik eind mei afronden. Derhalve ben ik vanaf juni fulltime beschikbaar.

Hopelijk heb ik u voldoende informatie en vertrouwen gegeven om mij uit te nodigen voor een gesprek. Ik zou graag mijn vaardigheden en enthousiasme voor deze baan persoonlijk aan u toelichten!

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren