Los bericht bekijken
  #5  
Oud 23 februari 2013, 13:04
ijzebel ijzebel is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2010
Berichten: 35
ijzebel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Selwenas Bekijk bericht
Hoi allemaal,

Zouden jullie mijn brief willen doorlezen en e.v.t. verbeterpunten willen aangeven? Voor mijn gevoel is de brief nog niet volledig maar ik kan mijn vinger er niet op leggen...

Alvast bedankt.

Groet,
Daniella


Geachte heer/mevrouw,

Onlangs heb ik telefonisch contact gehad met het secretariaat Opleiding, Training en Advies. Naar aanleiding daarvan solliciteer ik naar de functie leerling verpleegkundige. Al sinds langere tijd ben ik bezig informatie te verzamelen over de functie verpleegkunde. Deze zin zou ik weghalen, het is niet van belang en het feit dat je solliciteert laat al zien dat je geďnteresseerd bent. De opleiding in combinatie met het werk spreekt mij erg aan vanwege de diversiteit van patiënten, ziektes en behandelingen.

Na mijn afgeronde opleiding Sociaal Maatschappelijk Dienstverlening, mbo niveau 4, en als werkende in de schuldhulpverlening wil ik graag wat anders. In het welzijnssector vind ik niet de volledige voldoening die ik in de zorg wel verwacht te vinden. Deze zou ik er ook uithalen, want een werkgever gaat zich gelijk afvragen of jij dan wel voldoening haalt uit deze baan want je geeft aan dat je dat uit wilt vinden
Tijdens de werkzaamheden bij de schuldhulpverlening had ik mijn eigen caseload en de daarbij behorende verantwoordelijkheden.wat waren die verantwoordelijkheden? In deze zelfstandige functie wist ik mij goed te bewegen, daarnaast weet ik om te gaan met vertrouwelijke- en persoonsgegevens.kun je 1 of 2 voorbeelden geven hoe je dat deed? Ook kan ik goed samen werken in teamverband. Tevens heb ik kundigheid hoe patiënten te benaderenDit is een raar stukje zin het leest gekunsteld. Hou het dicht bij jezelf. , begeleiden en hen gerust te stellen. Ik ben geduldig, creatief, weet adequaat om te gaan met diverse situaties, ben flexibel en collegiaal.

De opleidingsplaats voor verpleegkundige binnen uw organisatie spreekt mij aan om diverse redenen. Ten eerste werk ik graag met mensen omdat ik van direct contact houdt, zorg wil dragen voor mensen op de zorg en welzijn vlakken. In de omgang met mensen is empathie voor mij erg belangrijk. Empathie houdt voor mij o.a.afkortingen in een sollicitatiebrief is eigenlijk not done, schrijf het voluit in de zorgzaamheid en respect naar anderen. Empathie hoef je niet uit te leggen het betekent namelijk dat je invoelend vermogen hebt Ik ben mij ervan bewust dat dit niet alleen zwaar, maar ook zou ik eruit halen het geeft een negatieve klankverantwoordelijk werk is. Dit mede doordat mijn vader en meerdere familieleden in de zorg werkzaam zijn (geweest). Dat ik nog geen werkervaring in de zorg heb weerhoudt mij er niet van om op niveau 4 te beginnen. Omdat ik graag de handen uit de mouwen steek, zeer leergierig ben, geduldig en enthousiast. Het direct toepassen van de theorie in praktijk spreekt mij aan net als de vele doorgroeimogelijkheden. Waardoor ik meer en diverse ervaringen in de toekomst kan op doen. Men is immers nooit te oud om te leren

Omdat een sollicitatiebrief en curriculum Vitae een beknopte indruk geeft van mij als persoon, zou ik mijn brief graag mondeling willen toelichten. Ik zie een uitnodiging voor een persoonlijke kennismaking graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,


Daniëlla xxx
Ik hoop dat je er wat mee kan.
Succes
Met citaat reageren