Los bericht bekijken
  #3  
Oud 1 januari 2013, 17:03
Alea Alea is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 december 2012
Berichten: 3
Alea is on a distinguished road
Standaard

Heey,

bedankt voor de snelle reactie!

Ik vind zowel zwaarden, als geweren eigelijk interessant. Bommen ben ik niet zo heel erg in geďnteresseerd, en tanks vind ik wel leuk uitzien enzo, maar ben ik ook niet echt in geďnteresseerd.

Ook ben ik heel erg geďnteresseerd in smeden. Ook uitrusting maken ook interessant, zoals je bijvoorbeeld zelf al genoemd had, malienkolders.

Ik heb echter nog nooit mijn werk verkocht, of weggeven. Ook heb ik helaas geen vrienden die net zo geďnteresseerd zijn in wapens als ik.

Ik speel al met wapens vanaf ik een heel klein jongetje was. Ik rende al door de tuin met plastic zwaardjes toen ik nog maar 6 jaar oud was schat ik (ik ben nu 16 jaar oud).

Ik vind mijn wapen-maak interesse echter wel heel erg belangrijk, en zou hier ook wel heel erg graag mijn brood mee willen gaan verdienen later. Het probleem is echter dat ik geen idee heb hoe ik hier mee moet beginnen.

Ook ben ik erg geďnteresseerd wat deze vriend van u voor opleiding heeft gedaan, tot het worden van een smid, of heeft hij hier geen opleiding voor gedaan?

Zou ik mogen vragen of hij werkelijk zijn brood verdiend met enkel smid zijn? Dit zou voor mij eigenlijk wel een soort van droom zijn als ik dat zou kunnen worden.

Heel erg bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren