Los bericht bekijken
  #4  
Oud 23 november 2013, 19:01
Lea Lea is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 2
Lea is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor jullie feedback.

Ik moet zeggen dat ik het lastig vind om iets positiefs over mezelf te zeggen zonder dat het clichématig klinkt. Dan kom je toch snel met: leergierig, mensenmens, hardwerkend, empathisch, vriendelijk enz.

Ook vind ik het moeilijk om aan te geven waarom ik specifiek die organisatie kies, waarom is de ene thuiszorginstelling nou zo anders dan de andere thuiszorginstelling. Hetzelfde geldt voor ziekenhuizen.

Ik had er voor gekozen om zo "negatief" of zoals ik zou zeggen "eerlijke zelfkritiek" gebruikt om op te vallen/herinnert te worden. Er zijn zoveel mensen die in deze tijd proberen een bbl plek te veroveren.
Ik wilde graag onortodox/autentiek zijn door het om te draaien, negatief beginnen ipv negatief afluiten, ik hoop dat men waardeert dat je deze zelfkennis hebt. Ik wilde niet alleen maar vertellen over hoe goed ik wel niet was, want als je mijn cv ziet, heb je namelijk wel wat uit te leggen...
Natuurlijk zal de één er anders op reageren dan de ander, maar ik ben door een instelling gebeld, juist omdat ze mijn brief zo leuk vonden. Zoals ze zei:"Toen ik begon met lezen, dacht ik: "die ga ik toch niet aannemen!" Maar toen ik verder las vond ik het heel origineel"

Met citaat reageren