Los bericht bekijken
  #15  
Oud 15 mei 2008, 13:56
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Een droom als Journalist, vast aan MBO...

Hoi Freek,

Hoe herkenbaar... maar ik ben inmiddels 35!!!
Vroeger een mbo-opleiding gedaan omdat een vriendinnetje er ook heen ging... vervolgens vriendschap over (al tijdens de opleiding) en na het diploma gaan werken... (op streng aanraden van pa) Nooit heb ik me lekker gevoeld in mijn werk. Een paar jaar geleden ben ik begonnen met leren in de avonduren... diverse docentenopleidingen gedaan (niet afgemaakt) ook nog communicatie... maar niets is het echt...
Ik vind eigenlijk heel veel leuk... maar daar zal ik nog wel uitkomen...
Ik vind het heel belangrijk dat je inderdaad iets doet wat je echt wilt doen.... ga er voor!!!
en dat doe ik zeker ook... (en toch is er nog altijd dat ene stemmetje van mijn vader..... doe maar niet... ga maar gewoon lekker werken.... kindjes krijgen... etc...)
Nou van dat laatste is (nog) niets gekomen.... en inderdaad ik wil gewoon lekker werken... maar dan iets heel anders.... Ik ben benieuwd wat ik straks ga doen... ik heb immers nog 2x het aantal 'werkbare' jaren voor de boeg van wat ik tot nu toe heb gedaan....

Dus luister vooral niet naar anderen. Als je alles daarvan af laat hangen dan kom je in een soort situatie terecht waarin ik nu zit... en ik kan je vertellen... dat is niet echt prettig!!!
Maar goed..... beter te laat dan nooit....

Succes!!! en Follow your dreams!!!

Twijfelaartje...
Met citaat reageren