Los bericht bekijken
  #2  
Oud 11 mei 2007, 15:38
Loes Loes is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 april 2007
Berichten: 12
Loes is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief activiteitenbegeleider verstandelijk handicap - svp nakijken

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meisje Bekijk bericht
Betreft: Vacaturenummer 1264:

Geachte mevrouw xxx

Via de site xxx is mijn oog op deze vacature gevallen. Ik was meteen erg enthousiast over de vacature.

Ik ben 20 jaar oud dit zou ik weglaten, vermits het toch in je cv staaten ben bezig met het afronden van mijn SPW opleiding niveau 4; activiteitenbegeleider.(nog een aantal weken en dan heb ik deze opleiding volledig afgesloten) dit zou ik niet tussen haakjes zetten, maar als gewone zin bijvoegen Ik heb al enige ervaring met de doelgroep door verschillende stageplekken. (Ik wil u verwijzen naar mijn c.v. voor meer informatie hier over.)mag weg, want je herhaalt het op het einde nog eens

Mijn intresse bij deze vacature ligt vooral bijde doelgroep, ik wil graag voor hen iets betekenen. Ook wil ik dat ze zich veilig voelen bij het vak dat ze uitvoeren.Verder ben ik creatief in het oplossing van problemen en heb ik zelfstandig leren werken.Door de stageplaatsen die ik gehad heb, heb ik ook leren samenwerken. Hierdoor ben ik erg gegroeid in mijn onzeker en sta ik sterk in mijn schoenen. Ik heb intresse in de activiteiten die de clienten moeten uitvoeren omdat ik graag buiten wil zijn. Zoals ik net al aan gaf geeft het mijn voldoening om te werken bij u in de instelling.

Voor verdere informatie (van mij) wil ik u verwijzen naar mijn cv en deze brief zou ik graag willen toelichten in een gesprek.

Vriendelijke groeten,


xxx, activiteitenbegeleider.

Bijlage: c.v.


PS zouden jullie deze sollicitatie brief willen lezen. Ik hoop van jullie te horen.
Hej,
Ik heb enkele zinnen aangepast vermits deze veel te lang waren.
Hopelijk ben je er wat mee

xxx
Met citaat reageren