Los bericht bekijken
  #4  
Oud 15 april 2013, 12:57
Helpende85 Helpende85 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 9 april 2013
Berichten: 27
Helpende85 is on a distinguished road
Exclamation Brief aangepasst

Ik heb mijn brief aangepasst en nu is ie echt lang, moet ik eventueel wat schrappen???

Betreft: vacature assistent woonzorgbegeleider

Geachte heer / mevrouw,

Via de website van xxx ben ik uw vacature tegen gekomen waarin u op zoek bent naar een assistent woonzorgbegeleider voor het woonzorgcentrum xxx in xxxx. Bij het lezen van uw vacature was onmiddellijk mijn interesse gewekt.

Mijn goede ervaringen als vakantiekracht helpende bij xxx hebben mij doen besluiten om middels deze brief bij u te solliciteren.

Nauwkeurig, vriendelijk, ervaren, ordelijk, flexibel zijn steekwoorden die op mij van toepassing zijn. Ik kan mezelf omschrijven als een oprecht en spontaan persoon en maak dan ook eenvoudig contacten met anderen. Goed kunnen luisteren en het hebben van een goed inlevingsvermogen zijn twee sterke kanten van mij. Ik behandel mensen met respect en zo als dat ik zelf behandeld zou willen worden. Hierdoor voelen patiënten zich bij mij snel op hun gemak en word ik snel in vertrouwen genomen. Daarnaast weet ik van aanpakken, zowel zelfstandig als in teamverband.

Een vriendelijke, respectvolle omgang en belevingsgerichte bejegening van cliënten ervaar ik als vanzelfsprekend. Cliëntgecentreerd werken wordt door mij als uitermate belangrijk beschouwd. In mijn werkuitvoering ga ik uit van de wensen, normen en waarden en mogelijkheden van de cliënt. Om kwalitatief goede zorg te kunnen garanderen is een goede samenwerking met collega’s van groot belang. Onder een goede samenwerking versta ik een open en respectvolle communicatie en regelmatig terugkerende evaluatiemomenten over werkuitvoering en overdracht van cliënten informatie.

Door stages en vakantiewerk heb ik veel ervaring opgedaan in het werken met zowel psychogeriatrische als ook somatische cliënten. Het aanbieden van activiteiten die aansluiten bij de wensen, mogelijkheden en doelstellingen van de cliënt zijn vaardigheden die in mijn vooropleidingen ergotherapie en activiteitenbegeleiding aan bod kwamen.

Ik ben op zoek naar een werkplek waar me de mogelijkheid geboden word om
mezelf te blijven ontplooien, een uitdagende baan waar ik zelfstandig en in teamverband kan functioneren. Ik sta positief tegenover eventuele bijscholingen die voor deze functie van belang zijn.

De werkervaring die ik in het verleden heb opgedaan sluit goed aan op de functie en graag zou ik mijn motivatie nader willen toelichten in een persoonlijk gesprek.
Voor meer informatie verwijs ik naar mijn curriculum vitae.
Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
xxxx
Met citaat reageren