Los bericht bekijken
  #1  
Oud 15 december 2014, 11:41
Manoela Manoela is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 december 2014
Berichten: 1
Manoela is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Schoenenwinkel

Geachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw advertentie op de website xxx solliciteer ik hierbij naar de functie van Hulpverkoper.

De reden dat ik wil solliciteren voor deze functie bij de xxx is omdat het me erg leuk en ook leerzaam lijkt. Ik heb al enig ervaring maar het lijkt me uitdagend om mijn werkervaring verder uit te breiden bij xxx . Ik ben communicatief sterk, zeer klantvriendelijk en ga zelfstandig te werk. Ik kan goed samenwerken in een teamverband en ben heel gemotiveerd. Het lijkt me erg leuk om jullie team te mogen versterken.

In mijn Curriculum Vitae kunt u nog wat meer informatie vinden over mezelf en de opleiding die ik heb gevolgd. U begrijpt dat het haast onmogelijk is om alle informatie over mijzelf in een brief te verwerken. Daarom zie ik uit naar een persoonlijke kennismaking.

wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief en wat kan beter? ik wil in de brief zetten dat de stijl van de schoenwinkel bij mij past en dat ik er zelf ook veel winkel alleen weet ik het niet hoe ik het moet formuleren.
Met citaat reageren