Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 december 2012, 15:36
Anjena Anjena is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 december 2012
Berichten: 1
Anjena is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief secretaresse

xxxxx
straat 3
postcode en plaats
telnr


plaats, 20 december 2012


Betreft: Sollicitatie naar de functie van secretaresse


Geachte mevrouw xxxx,

Na het lezen van de vacature van secretaresse, was ik meteen geďnteresseerd. Deze baan ligt in het verlengde van mijn ambities en wensen, daarom ben ik de geschikte persoon ben voor deze positie. Bovendien sluit deze functie goed aan op mijn vorige functie als secretaresse.
In de loop van de jaren heb ik relevante werkervaring opgedaan, in het bijzonder als secretaresse bij het Ministerie van Buitenlandse Zaken.
Daar heb ik ondersteuning mogen bieden in complexe zaken met betrekking tot het buitenland.

Dat het xxxx een steentje bijdraagt aan de medische zorg heeft mij nieuwsgierig gemaakt. De interesse in deze functie is gewekt omdat ik graag mijn talenten wil inzetten en verder wil ontwikkelen in een maatschappelijk relevante organisatie.
Zelf ben ik ondernemend, accuraat, integer, klantgericht en pro actief. Eigenschappen die goed passen binnen het functieprofiel van secretaresse.

U begrijpt dat het onmogelijk is om alle informatie over mijzelf in een brief te verwerken, daarom zie ik uit naar een persoonlijke kennismaking.


Met vriendelijke groet,




xxxx







bijlage: CV & Getuigschrift
Met citaat reageren