Los bericht bekijken
  #2  
Oud 10 november 2016, 03:43
Alexia Alexia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 november 2016
Berichten: 2
Alexia is on a distinguished road
Standaard

hallo

(de reden dat ik voor jullie in de nacht post is omdat ik in nieuw zeeland ben, waar het nu dag is)

even een update
ik ben naar de dierentuin gegaan en ik heb de vraag gevraagt aan een vrijwilliger misschien niet de handigste keus, maar zij zei dat ik het beste kon vrijwilligen en dat ik misschien daarna wel een baan kon krijgen. ik heb best kans, maar dat wordt dus een hele gok, want als vrijwiller moet je 12 maanden beschikbaar zijn, (ja lekker das me hele visum periode en ik ben al in me 5de maand.) het klinkt heel moeilijk allemaal en de vraag is of ik er dan een baan aan over hou. misschien ben ik niet heel positief meer de laatste tijd.

nouja na die vraag werd ik helemaal down en had ik niet meer zin om in de dierentuin te blijven. ik wil gewoon werk vinden. ik wou het liefst gewoon werken. echt heel raar. ik werp mezelf bijna in hun schoot van hallo ik wil werken, en dan wordt ik verwijzen weer naar de website. miss had ik gewoon aan elke werknemer moeten vragen, met wie ik kan spreken. maarja babysteps. dus ik heb me welkomsfoto's opgehaald en ben er weer uit gegaan.

toen ben ik een paar bushaltes verder in een cafe gaan zitten en heb ik besloten om weer wat coffee te drinken, (al een hele lange tijd niet gehad) om me weer een beetje optekrikken. het was een heerlijke kop koffie en ik voelde me weer wat geinspireede. ik dacht ik wil gewoon een baan!! morgen het liefst vandaag.

ik heb in het cafe weer even naar de diverse e-mail alerts gekeken van banen sites. en werd weer geinspireedt om of heel veel te reageren dus ik ben weer thuis.

heb eerst de gezamelijke keuken afgewassen en mijn bureau leeg gemaakt en "opgeruimt" (spullen ergens anders gedumpt). ik heb waterglas bij de hand en pen en papier. en een hoofd vol koffie stofjes. en ik ben geinspireerd.

tuurlijk denk ik had ik dit maar aan de begin van de week gedaan of eerder. maar ik heb bedacht het is maar goed dat ik het vandaag doe inplaats van morgen. en ik heb een beetje ervaring nu om het gewoon te vragen aan iemand. en het beviel eigenlijk wel goed.

en ik heb bedacht dat ik het maar moet vergelijken met autorijlessen. het is heel spannend, maar je moet koppie erbij hebben en gewoon doorgaan wanneer je een klein foutje maakt (knipperlicht verkeerd gebruikt ofzo, of niet netjes geremd) want je moet al weer klaar zijn voor de volgende situatie. en hoe meer je het doet hoe meer vertrouwen je in het autorijden krijgt.
Met citaat reageren