Los bericht bekijken
  #2  
Oud 15 juni 2007, 18:28
Loezie Loezie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 juni 2007
Berichten: 6
Loezie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie office manager

Hoi Nati,

Ik ben erg enthousiast over deze functie en wil hier graag voor in aanmerking komen.
Het 2de deel van de zin komt een beetje onzeker over. Je geeft hier eigenlijk aan dat je er niet echt zeker van bent of je wel in aanmerking komt.
Aangezien je voor een job als manager solliciteert, moet het allemaal toch wel sterk overkomen.
Misschien zoiets:
Ik ben er van overtuigd dat ik door mijn vaardigheden en enthousiasme in aanmerking kan komen voor deze functie.

In mijn vorig werk had ik ruime ervaring opgedaan in het communiceren, omgaan met klanten, leveranciers, instanties, onverwachte situaties, verantwoordelijk zijn voor administratieve processen.
Klein foutje:
In mijn vorig werk heb ik ...

Ik ben iemand die het prettig vind om zelfstandig en in teamverband te werken en ben leergierig, bezit een flinke dosis doorzettingsvermogen en laat me niet snel uit het veld slaan.
Geef hierbij wat voorbeelden. Anders is het gewoon een opeenstapeling van termen, zonder inhoud.

Daarom kan ik goed omgaan met contacten op verschillende niveaus.
Dit vind ik geen sterke zin. Maar ik heb eigenlijk geen idee hoe die anders kan worden gezegd.

Hoop dat je er wat mee bent
Met citaat reageren