Los bericht bekijken
  #3  
Oud 9 september 2011, 22:57
ellen_o ellen_o is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 september 2011
Berichten: 11
ellen_o is on a distinguished road
Standaard

hoi ik heb een paar aanpassingen gemaakt, heb zelf ook nog niet echt ervaringen met sollicitatiebrieven, maar hoop dat je er wat aan hebt

groetjes ellen



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door delta12 Bekijk bericht
Hoi.
Willen jullie eens kijken of er nog verbeterpunten zijn?
alvast bedankt.

mijn brief:

Geachte Mevr, Heer (mevrouw of meneer voluit schrijven)
(hier komt een spatie)
Na het lezen van de vacature medewerker helpdesk op............, ben ik erg geďnteresseerd geraakt voor de functie van Helpdeskmedewerker.
Een functie als Helpdeskmedewerker, sluit, naar mijn mening, goed aan bij mijn opleidingen en werkervaring. (deze zin vind ik niet lekker lopen, die komma's staan ook niet goed)
Tijdens mijn opleiding HBO SPH en MBO ICT heb ik veel theoretische en praktische kennis opgedaan over het ondersteunen/adviseren van mensen met ict gerelateerde problemen.

Momenteel werk ik als support engineer bij een commerciële instelling waar kennis, nauwkeurigheid en het stellen van prioriteiten erg belangrijk is.
Ook volg ik op dit moment een training Office 2010 welke veel wordt gebruikt in mijn huidige werk.

Het lijkt me een uitdaging om een functie binnen organisatie te vervullen, dit omdat ik graag een bijdrage lever aan het optimaal functioneren van de ICT infrastructuur

Ik ben zeer gemotiveerd om te beginnen en zou u daarom ook graag toelichting willen geven op deze brief in een persoonlijk gesprek. Belangstellend zie ik uit naar uw reactie.



Met vriendelijke groet,

verder zie ik dat je de ene keer ICT met hoofdletters schrijft en een andere keer met kleine letters.

ik zou dat "naar mijn mening" ook eruit halen, dus gewoon:
De functie als helpdesk medewerker sluit goed aan bij mijn opleidingen en werkervaring.
__________________
ellen
Met citaat reageren