Los bericht bekijken
  #2  
Oud 25 november 2011, 16:48
smolki smolki is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 november 2011
Berichten: 6
smolki is on a distinguished road
Standaard

Hoi Bouwem,

Hier mijn feedback.

Volgens mij hoeft onderwijsassistent en pedagogisch medewerker niet met een hoofdletter.

Ik zou geen helaas zetten in een sollicitatiebrief, klinkt negatief. Als een opleiding niet bij je past is het juist positief dat je ermee gestopt bent. Dus bv:

Hierna ben ik begonnen aan de Pabo in xxxx. Omdat dit voor mij toch niet de juiste studie was, ben ik enkele weken geleden met die opleiding gestopt.

Misschien kun je nog aangeven waarom het voor jouw niet de juiste studie was.

"Met veel plezier werk ik nog steeds met kinderen." Betekend dat dat je momenteel nog met kinderen werkt? Zo ja, aangeven hoe en waar. Zo nee, dan andere zinsopbouw. Bv. Ik heb altijd met veel plezier met kinderen gewerkt.

Ik zou direct na "Ik heb geen ervaring als Pedagogisch medewerker" aangeven welke relevante ervaring je wel hebt. Bv. Ik heb geen ervaring als Pedagogisch medewerker, maar ik heb tijdens mijn opleiding tot onderwijsassistent ervaring opgedaan in het werken met kinderen. Ik heb stage gelopen op verschillende basisscholen, waarbij ik kennis heb kunnen maken met kinderen van verschillende leeftijdscategorieën en met hen heb leren werken. Bovendien wil ik graag veel leren en sta ik open om mijzelf te ontwikkelen.

Ik vind het trouwens goed dat je enkele eigenschappen noemt, die passen inderdaad goed bij de baan denk ik. Misschien kun je nog een voorbeeld noemen waaruit de eigenschappen blijken.

Succes met je sollicitatie!
Met citaat reageren