Los bericht bekijken
  #9  
Oud 26 mei 2014, 20:06
Helder Helder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 20
Helder is on a distinguished road
Standaard

Laat de datum van het behalen van je propedeuse weg, ik zou neerzetten: in het bezit van propedeuse of propedeuse behaald. Je bent op dit moment toch nog bezig met je opleiding, dus dat je studievertraging hebt hoeft op dit moment ook nog niet aan het licht te komen.

Je CV mag max 2 pagina's zijn, dat je voor een stukje referenties een derde pagina nodig hebt ziet er slordig uit. Vooral ook wanneer de rest van je CV zo kort en bondig is.

Je baantjes voor je studie zijn niet veelzeggend voor het solliciteren voor een serieuzere functie. Omdat je op dit moment (begrijpelijkerwijs) nog weinig werkervaring hebt zou ik zeker wel wat uitgebreider ingaan op de competenties die je al hebt opgedaan in bijvoorbeeld je stage en je nevenactiviteiten. Deze zijn voor werkgevers zeer interessant.

Hobbies kun je opsommend noteren, scheelt weer ruimte. Noteer hobbies die voor je werk interessant zouden kunnen zijn. Je sporten geeft bijvoorbeeld aan dat je houdt van een uitdaging. Varen is iets ondernemend. Maar wat zegt bijvoorbeeld muziek luisteren? En scooter rijden?

Ik zou het stukje competenties verplaatsen en onderaan (nog voor hobby's) opnemen. Bovenin zou ik een profiel opnemen, zeg maar een kort kennismakingsstukje.

Succes hiermee!
Met citaat reageren