Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 oktober 2012, 13:00
raquelcadinha raquelcadinha is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 5
raquelcadinha is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief logistieke functie, graag commentaar

Mijn naam is Raquel en ik ben Portugees, ik heb mijn hele kindertijd en adolescentie in Nederland gewoond (13 JAAR) Ik ben nu terug in Nederland(Eindhoven) om te werken. Ik ben klaar met mijn cursus in logistiek en heb mijn stage bij IkEA (Portugaal) gedaan.Ik heb 27 jaar in Portugaal gewoond zo is mijn Nederlands niet meer zo goed. Ik ben op zoek naar een baan in Logistiek, maar alles is diferent in Portugaal. Kan iemand me Helpen a.u.b?


Toen ik vanmiddag de vacature voor ...... las, werd ik meteen enthousiast. (ik heb uw advertentie gezien waarin u aangeeft op zoek te zijn naar kandidaten voor de functie van ..... )De baan ligt in het verlengde van mijn ambities (Voor mij is dit de ideale baan,)en wensen en ik stel mij in deze brief dan ook graag aan u voor.

Mijn naam is Raquel. Ik woon in Helmond. Ik heb een cursus in logistiek (N 4)en heb mijn stage bij IKEA (Portugaal) gedaan.
Ik ben gewend om op onbekende mensen en situaties af te stappen, en pas me gemakkelijk aan in nieuwe situaties.'Ik ben een enthousiaste persoonlijkheid die zowel zelfstandig als in een teamverband goed kan functioneren. Een echte doorzetter die overal voor meer dan 100% voor gaat. Een persoon die graag meedenkt over het oplossen van problemen, iemand die zelf initiatief neemt, stressbestendig is, relativerend, en natuurlijk flexibel. Daarnaast beschik ik over een goede dosis humor.
Ik ben per direct beschikbaar voor een fulltime functie, maar ook parttime en tijdelijk werk is welkom.
Ik heb productie-ervaring (Yazaki Saltano) en heb een no-nonsens mentaliteit.... .Ik heb mijn eigen vervoer .....


Uw bedrijf biedt mij de kans de kennis die ik tijdens mijn opleiding heb opgedaan in praktijk te brengen.
Ik hoop spoedig van u te horen.

Met vriendelike groet

Raquel Cadinha
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf C.V. Nederlands.pdf‎ (139,6 KB, 138x gelezen)
Met citaat reageren