Los bericht bekijken
  #8  
Oud 16 april 2014, 10:25
Els Koedijk Els Koedijk is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2014
Berichten: 10
Els Koedijk is on a distinguished road
Standaard

De andere brief heb ik een klein beetje aangepast..
Ik heb nu een nieuwe brief gemaakt voor een andere vacature..
Alleen vind ik de openingszin erg moeilijk! Misschien heeft iemand tips of ideeën?

Geachte heer ***,

Met mijn eerdere werkervaring met de doelgroep EMB cliënten en na het lezen van de vacature begeleider, dacht ik meteen: deze baan past bij mij. Ik zal u vertellen waarom.

Na het afronden van de mbo-4 opleiding sociaal agogisch werker, ben ik als invalkracht aan de slag gegaan. Hier heb ik veel ervaring opgedaan met de verzorging en het kijken naar wat de cliënten nodig hebben. Omdat ik vaak aan het invallen ben, heb ik een flexibele werkhouding en houd ik van afwisseling.

Wat mij in het bijzonder aanspreekt is dat het een 24- uurlocatie is, op deze manier word er tijd en aandacht gestoken in de behoeftes van de cliënten. Ik vind het belangrijk om te kijken naar de mogelijkheden van iedere individuele cliënt, zodat de cliënt het beste uit zichzelf kan halen. Ook door goed te kijken en te luisteren naar de cliënt, leer ik wat ik voor de cliënt kan betekenen.

In mijn huidige werk draai ik zelfstandig een groep, maar werk ik ook op groepen waarbij er wordt samen gewerkt. Collega’s ervaren mij als een fijne collega om mee samen te werken met verantwoordelijkheidsgevoel en cliëntgerichtheid. Er is geen drempel om naar mij toe te komen om feedback te geven of wat te vragen.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met plezier tegemoet en ik kijk uit naar de kans om mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,








Els Koedijk

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren