Los bericht bekijken
  #4  
Oud 12 juli 2007, 18:14
chantal-1 chantal-1 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 21
chantal-1 is on a distinguished road
Standaard Re: schiet maar op mijn sollicitatiebrief

Hoi Eudi,

Je hebt gelijk dat ie wat kort is. De uiteindelijke definitieve versie is beter geworden. Zie onderstaand. Toch leuk dat je reageert.

Rens, Ik sluit altijd af met hoogachtend, daaronder zet ik dan mijn voor- en achternaam. Het is ten slotte wel een formeel schrijven.



Het gesprek dat ik voerde met uw manager ...., mevrouw ......, was zo verhelderend en overtuigend, dat ik mij graag beschikbaar stel als kandidaat voor de functie van .... secretariaat van de afdeling .........

De afgelopen maanden heb ik als ............ bij de afdeling ...... met plezier gewerkt. De veelzijdigheid van het werk sprak mij erg aan. Door de diversiteit van opdrachten, de vele contacten met verschillende mensen is er de nodige afwisseling en dat is voor mij belangrijk. Tevens hebben de collegialiteit en openheid van het team bijgedragen aan mijn werkplezier.

In de afgelopen jaren heb ik ruime ervaring opgedaan in ..... ondersteunende functies. Ik heb geleerd klantvriendelijk en resultaatgericht te werken. In relatie tot collega’s stel ik mij altijd flexibel op en probeer ik zakelijk en constructief tot een oplossing van een probleem te komen. In de functie van ...... zie ik een goede mogelijkheid mijn werkervaring, opleiding en contactuele vaardigheden te combineren.

Graag wil ik mijn ideeën betreffende de invulling van deze functie in een gesprek verder toelichten.
Met citaat reageren