Discussie: MLO ervaringen?
Los bericht bekijken
  #4  
Oud 12 februari 2008, 16:46
Tinus Tinus is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 februari 2008
Berichten: 1
Tinus is on a distinguished road
Standaard Re: MLO ervaringen?

Hoi Petra,
ik zie in je stukje dat volgens jouw de MLO ook in deeltijd de doen is. Kun je me misschien vertellen waar je deze opleiding in deeltijd bent tegengekomen? Ik ben hier al een tijdje naar op zoek, maar nog niet veel wijzer geworden... Werk al in een andere functie op een lab en ik denk dat een MLO bij mijn werk en interesses aan zal sluiten.
Alvast bedankt!
Groetjes, Tinus


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petra Bekijk bericht
Hallo,
Erg bedankt voor je reactie! Het zet zeker aan tot nadenken. Het lijkt me inderdaad teleurstellend om de door opleiding vergaarde kennis weinig meer te gebruiken. Dit is goed om bij stil te staan!
Ik vind het bemoedigend om te horen hoe een carriere-switch zo positief kan uitpakken.
Mijn vorige werkplek had een slechte werksfeer, waar ik nu werk is het veel beter, maar toch ben ik niet tevreden met wat ik doe.
Mijn keuze is in de laatste maanden toch veranderd. Na mijn wiskunde middels een cursus weer te hebben opgefrist (ben ik nu mee bezig), wil ik starten met een deeltijd lerarenopleiding wiskunde.
De MLO-opleiding is trouwens toch ook in deeltijd te volgen heb ik gemerkt.
Ik vind het erg dat salarissen in de g.z. zo slecht aansluiten op het opleidingsnivo / inhoud van een functie. Het klinkt inderdaad belachelijk!
groetjes,
Petra
Met citaat reageren