Los bericht bekijken
  #1  
Oud 9 augustus 2010, 11:15
Lientje Lientje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2010
Berichten: 2
Lientje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief stage, graag feedback

Oost Flevoland Woondiensten
Fazantendreef 17/19
Postbus 89
.........
KvK 39024884


Betreft: Stageplaats


........., 2 augustus 2010


Geachte Heer, Mevrouw,

Voor mijn opleiding sociaal maatschappelijk Dienstverlener ben ik op zoek naar een stageplaats, voor aankomend schooljaar……datum……. Toen ik op internet aan het zoeken was, werd mijn interesse gewekt door uw instelling. Ik hoop dat er een stageplaats beschikbaar is. Omdat ik erg enthousiast ben geworden na het lezen van de informatie op de website.

Ik zal mij eerst voorstellen. Mijn naam is ..........., ik ben 18 jaar oud en ik volg de opleiding sociaal maatschappelijk dienstverlener op het Deltion College te Zwolle. De reden waardoor mijn interesse is gewekt door uw instelling, komt doordat u hulp biedt aan mensen met een probleem dat snel verholpen moet worden. Het zakelijke aspect van uw instelling spreekt mij erg aan. Ik ben leergierig en ik kan binnen uw instelling veel nieuwe dingen leren. Ik wil graag bij u leren hoe je een goede omgang hebt met mensen die een probleem hebben en hier graag een oplossing voor willen, hoe je conflicten op een goede manier hanteert. Ik heb eigenlijk teveel leerdoelen om in deze stagebrief te zetten en zou deze graag mondeling willen toelichten. Ik haal veel voldoening uit het helpen van mensen, het bedenken van oplossingen samen met de cliënten en de problemen in kaart brengen.

Ik hoop dat u naar aanleiding van mijn brief een beeld van mij hebt gekregen. Graag zou ik deze brief mondeling willen toelichten. Ik hoop op een reactie als er zich binnen uw instelling, een stage mogelijkheid voordoet. Ik zal binnen een week bellen, om te laten bevestigen of u mijn brief hebt ontvangen.


Met vriendelijke groeten,




Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, de brief is overigens al wel verstuurd.
Met citaat reageren