Los bericht bekijken
  #5  
Oud 25 juni 2009, 12:11
TheFlippo
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Welke baan past bij mij? Iemand tips?

Bedankt voor jullie reacties allemaal! Het zit namelijk zo dat ik nu met MBO ga beginnen (volgend schooljaar) en dat ik dus nu een keuze moet maken. Ik heb al testen gedaan online en al gesproken met verschillende loopbaanadviseurs. Hier komt toch bijna altijd Internationale Handel uit. Maar dat is ook niet zo gek als je de combinatie Handel en Reizen neemt. Ik denk dus dat een handelsonderneming het beste bij mij past. Ik begin het sowieso niet alleen. Ik heb al een compagnon (ook dat klinkt mss erg ongeloofwaardig op deze leeftijd, maar het is zo). Hij is ook 17 en ik heb nog nooit iemand gezien die even ambitieus en volhoudend is als hem. We hebben daarom ook al vaker met experts om de tafel gezeten over wat de mogelijkheden zijn. Maar niemand weet het beter dan mensen uit de praktijk, en die zijn hier meestal aan het woord. Bedankt voor jullie tips in ieder geval. Dan rest mij nog een vraag:

Iemand een idee voor een import-product? Liefst uit omstreken west en midden-europa. bv. Wijn, maar dan nog iets anders

Alvast bedankt,


TheFlippo
Met citaat reageren