Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 maart 2011, 18:08
Lindac Lindac is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 maart 2011
Berichten: 2
Lindac is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie marketingmedewerker theater

Hallo,

Ik lees hier regelmatig mee om jullie tips te lezen. Ik ben nu 3 maanden op zoek naar een baan en ga weer eens open sollicitaties sturen naar theaters in de regio. Graag jullie commentaar om mijn brief te verbeteren en hopelijk een gesprek in de wacht te slepen.

Geachte heer/mevrouw,

Door middel van deze brief wil ik mijn interesse tonen voor de functie van marketingmedewerker binnen uw organisatie.

Tijdens mijn studie HBO Communicatie, die ik altijd met veel plezier heb gevolgd, heb ik op een breed terrein kennis opgedaan. Maar ook heb ik veel geleerd van mijn werk als marketingmedewerker bij Theater X in X, mijn afstudeerstage bij de gemeente X en mijn werk als assistent bedrijfsleider.

Gedurende mijn werk bij Theater X heb ik mij altijd heel prettig gevoeld en ben ik sterk geďnteresseerd geraakt in theater. Daarnaast spreekt de veelzijdigheid in de functie mij erg aan. Als marketingmedewerker heb ik zowel zelfstandig als in teamverband diverse organisatorische werkzaamheden verricht. Zo was ik onder meer verantwoordelijk voor het onderhouden van de website en heb ik ervaring opgedaan in het schrijven en redigeren van teksten. Daarnaast was ik medeverantwoordelijk voor de productie van de jaarlijkse seizoensbrochure. Hierdoor heb ik gemerkt dat ik goed met deadlines om kan gaan en stressbestendig ben ingesteld.
Gedurende mijn werk als assistent bedrijfsleider bij X gaf ik leiding aan het personeel en coördineerde dagelijkse werkzaamheden. Daarnaast organiseerde ik acties om bezoekers naar het theater te trekken.

Voor meer informatie over mijn persoonlijke gegevens, opleidingen en opgedane werkervaring verwijs ik u naar mijn cv. Graag licht ik in een persoonlijk gesprek mijn interesse in een baan binnen uw organisatie nader toe.
Met citaat reageren