Los bericht bekijken
  #2  
Oud 10 maart 2011, 18:43
siri89 siri89 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2011
Berichten: 12
siri89 is on a distinguished road
Standaard

Hallo,

Volgens mij ziet je brief er al goed uit. Ik vind met name de tweede alinea erg duidelijk. Je beschrijft goed wat je hebt ondernomen, maar ook welke kwaliteiten je daarbij hebt ingezet.

Misschien zou je bij de eerste alinea kunnen vertellen wat voor kennis je (onder andere) hebt opgedaan bij je opleiding Communicatie? Of wat zijn belangrijke kwaliteiten/vaardigheden die je daar hebt geleerd? Misschien kun je hier zelfs wat kwaliteiten noemen die door het theater zelf wordt benoemd (kijk eens op de website naar de visie/doelen).

Verder zou ik nog wel een alinea erbij beschrijven waarom jij graag bij DAT theater zou willen werken. Waarom dat theater en niet een ander? Hier zou je kunnen verwijzen naar een onderwerp uit de visie/doelen van het theater. Of misschien heb je zelf een goede ervaring met dit theater?
Zo laat je zien dat je niet dezelfde brief stuurt naar alle theaters in de buurt, maar juist specifiek naar dat theater. Dat kan vleiend werken denk ik.

Ik ben zelf geen kanjer in het schrijven van brieven, maar hopelijk heb je hier wat aan!

Gr.
Met citaat reageren