Los bericht bekijken
  #2  
Oud 23 januari 2008, 18:34
Karly Karly is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Berichten: 6
Karly is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie Pedagogisch Medewerker-commentaar op brief?

Hallo,

Al met al vind ik het een prima brief. Ik heb nog wel wat suggesties, misschien kun je er iets mee.

- Ik zou benoemen duidelijker benoemen waarom je het zo leuk vind om met peuters te werken. Er staat nu dat je met alle leeftijdsgroepen ervaring op hebt gedaan en dat je peuters ook leuk vind. Als je specifiek solliciteert naar een functie op een peutergroep, zou ik kort toelichten wat je zo leuk vind aan die leeftijdsgroep.
- mogelijk kun je nog meer toelichten wat je leuk vind aan het werk. De zinnen die je nu schrijft vind ik persoonlijk erg standaard. Wat is flexibel? en is iedereen tegenwoordig niet flexibel? Als je verwoord dat je goed in kunt spelen op onverwachte situaties klinkt het naar mijn mening al heel anders.
- Hetzelfde geldt voor de zin: ik ben in staat om individueel te werken maar ook in teamverband. Dit vind ik echt zo'n loze zin. Het zegt niets over jou. Wat vind je leuk?? of waar ben je goed in?? Je zou dit er ook uit kunnen laten en kunnen schrijven dat je zowel het werken met de kinderen erg leuk vind, als het contact met ouders. Daar kun jij bijv. bij benoemen dat je beschikt over goede contactuele vaardigheden (als dat tenminste zo is ) Je werkt immers de hele dag met mensen...

Succes!
Groet Karly
Met citaat reageren