Los bericht bekijken
  #2  
Oud 15 maart 2010, 11:02
jimigi jimigi is offline
Lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2010
Berichten: 16
jimigi is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil een brief schrijven, maar hoe doe ik dat beknopt EN duidelijk?

Ik heb nu dit;

Beste heer/ mevrouw,

Op uw website ......nl zag ik de vacature voor .............. Naar aanleiding van de informatie die ik kreeg, tijdens het telefonisch contact met ….. op … maart 2010, ben ik erg enthousiast geworden over deze functie.

Enkele jaren geleden ben ik met veel plezier binnen uw organisatie werkzaam geweest als ............. Er kwam echter een functie als .............op mijn pad. Daarom heb ik besloten uw organisatie te verlaten.
Ik heb in de daarop volgende jaren ervaren dat ik zeer veel voldoening haal uit een veelzijdige baan in de .........., waar ik zowel klantencontact heb als een administratieve functie uit kan oefenen.

Ik voldoe volledig aan het functieprofiel.
Zo ben ik vanuit mijn werkverleden zeer bekend met het werken met geautomatiseerde systemen. Ik vind het erg leuk om hiermee te werken en pak de werkwijze van nieuwe systemen snel op. Ook heb ik veel collegae geschoold en ondersteund bij vragen of problemen die zij tegenkwamen tijdens hun werk.
Daarnaast heb ik, als bijvoorbeeld, bij (naam werkgever) nieuwe ideeën aangedragen en daarmee heb ik de kwaliteit en service van het bedrijf naar de klant toe verbeterd. Ik vond het een enorme uitdaging om, samen met interne collegae en externe klanten, dit nieuwe concept vorm te geven en uit te zien groeien naar een succes.

Het lijkt me een uitdaging om binnen uw groeiende organisatie mee te kunnen werken aan het verbeteren van de kwaliteit voor de klant.
In de functie van ............, denk ik mijn voorkeur voor een .......... baan in combinatie met klantencontact en automatisering, op een optimale manier te kunnen combineren.
Uiteraard heb ik, vanuit mijn werkverleden, meer ervaring opgedaan welke in de functie van toegevoegde waarde kan zijn. Graag verwijs ik u naar mijn curriculum vitae voor een uitgebreider beeld van mijn werkverleden. Daarnaast zou ik dit graag in een persoonlijk gesprek aan u toelichten.



Is dit iets? Graag tips. Ik ben ook niet helemaal tevreden over het eerste stukje, het is positief dat ik er gewerkt heb (half jaartje maar) maar natuurlijk niet dat ik vertrokken ben....
En ik vraag me af of ik het stukje over ontwikkelingen nu te ambitieus omschreven heb?

Laatst gewijzigd door jimigi; 15 maart 2010 om 11:13 Reden: toevoeging
Met citaat reageren