Los bericht bekijken
  #3  
Oud 19 maart 2010, 15:34
J_U J_U is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 januari 2010
Berichten: 2
J_U is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil een brief schrijven, maar hoe doe ik dat beknopt EN duidelijk?

Op zich vind ik de brief wel goed, maar sommige zinnen niet helemaal je van het.

"Daarom heb ik besloten uw organisatie te verlaten."
--> weglaten

"Ik heb in de daarop volgende jaren ervaren dat ik zeer veel voldoening haal uit een veelzijdige baan in de .........., waar ik zowel klantencontact heb als een administratieve functie uit kan oefenen."
--> In deze functie heb ik ervaren dat ik zeer veel voldoening haal uit een veelzijdige baan in de .........., waar ik zowel klantencontact heb als een administratieve functie uit kan oefenen.

"Ik voldoe volledig aan het functieprofiel."
-->Dit zou ik niet zeggen

"Zo ben ik vanuit mijn werkverleden zeer bekend met het werken met geautomatiseerde systemen"
--> In mijn functie als... heb ik werkervaring opgedaan met geautomatiseerde systemen

"Ook heb ik veel collegae geschoold en ondersteund bij vragen of problemen die zij tegenkwamen tijdens hun werk."
--> geschoold is m.i. een beetje vreemd woord. Misschien: opgeleid, advies gegeven..

"Daarnaast heb ik, als bijvoorbeeld, bij (naam werkgever) nieuwe ideeën aangedragen en daarmee heb ik de kwaliteit en service van het bedrijf naar de klant toe verbeterd."
--> "als bijvoorbeeld," zou je ook weg kunnen laten

Succes, ,misschien kun je er iets mee.
Met citaat reageren