Los bericht bekijken
  #1  
Oud 20 maart 2011, 10:52
snowy snowy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2011
Berichten: 5
snowy is on a distinguished road
Standaard Solliciatiebrief logistiek medewerker

Hallo, Ik ben Snowy, 48 jaar en na 30 jaar beëindigd mijn baan en moet ik op zoek naar ander werk. Zouden jullie deze brief willen beoordelen. BVD
Snowy



Geachte heer Pieters,

Na het lezen van Uw vacature in het Eindhovens Dagblad van 15 maart 2011 werd ik enthousiast en zou dan ook graag willen solliciteren naar de functie van logistiek medewerker.

Zoals U kunt lezen in mijn CV sluit de functie aan op veel punten in mijn werkervaring. Ik ben ruim 30 jaar werkzaam als forwarding Employee bij XXXX te Eindhoven maar vanwege de beëindiging van alle activiteiten bij dit bedrijf ben ik zoek naar een nieuwe uitdagende baan.

In mijn huidige functie heb ik veel logistieke kennis opgedaan en ruime ervaring verkregen in het ontvangen en beheren van goederen en voorraad. Ik ben in het bezit van een heftruck certificaat en werk graag in teamverband, verder ben ik flexibel en accuraat. Door mijn ervaring denk ik dat ik een goede kandidaat ben voor deze functie.

De afgelopen jaren heb ik zorgvuldig en met grote inzet gewerkt. Ik ben zeer gemotiveerd om aan de slag te gaan en zou mijn motivatie graag in een gesprek met U toelichten.
Een uitnodiging voor dit gesprek zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren