Los bericht bekijken
  #4  
Oud 21 maart 2011, 09:16
snowy snowy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2011
Berichten: 5
snowy is on a distinguished road
Standaard

Dank u wel voor uw tips. Ik heb in geen 30 jaar een sollicitatiebrief geschreven dus dat gaat me niet makkelijk af. Ik heb het middenstuk wat aangepast hopelijk is dat beter. Ik heb hier wat andere brieven bekeken en daar wat dingen uit meegenomen en aangepast.

U zoekt een logistiek medewerker en dat is exact de functie waar ik naar op zoek ben.

Al ruim 30 jaar ben ik werkzaam als forwarding Employee bij XXX te Eindhoven en heb veel logistieke kennis opgedaan en ruime ervaring verkregen in het laden en lossen van de vrachtwagens en beheren van goederen en voorraad. Bij mijn huidige werkgever ben ik verantwoordelijk voor de goederenstroom en het waarborgen van de kwaliteit en het controleren van de zendingen en het aftekenen van vrachtbrieven. Uw bedrijfsprofiel in combinatie met mijn persoonlijke kenmerken en ervaringen bieden mijn inziens volop raakvlakken. Ik zou dan ook graag voor uw bedrijf willen werken.

Verder werk ik graag in teamverband en ben flexibel en accuraat en ben in het bezit van een heftruck certificaat. Door mijn ervaring en interesse denk ik dat ik een goede kandidaat ben voor deze functie.
Met citaat reageren