Los bericht bekijken
  #1  
Oud 2 september 2013, 01:22
hotsauce hotsauce is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 1
hotsauce is on a distinguished road
Standaard graag een andere mening over mijn sollicitatie brief werktuigkundige

Geachte heer de XXX,

Mijn broer, TXXX Van XXX (werknemer bij XXX), heeft dinsdag 27 augustus jl. met U gesproken. Tijdens dit gesprek, dat plaatsvond aan boord van de "Olympic Taurus", kwam naar voren dat TXXX werktuigkundigen zoekt.
Het nieuws kwam kort na Uw gesprek mij ter ore en snel voerde ik de sollicitatie procedure via de website uit. Later ontving ik ook Uw email adres, waardoor ik U alsnog persoonlijk aanschrijf.

Mijn korte maar actieve carričre heeft me geleerd dat motivatie en doelgerichtheid van een team doorslaggevend zijn voor het succes van een project. Ik heb me dan ook inmiddels een werkwijze aangeleerd waarin ik, in samenwerking met anderen, doelgericht, gemotiveerd en efficiënt werk.


In het beschreven profiel op de website van XXX dient de werktuigkundige in het bezit te zijn van HBO diploma en een geldige vaarbevoegdheid. Daarbij dient hij kennis te hebben van de Engelse taal en een flexibele werkhouding te hebben. Voeg hier een continue verbeter- en prestatiedrang aan toe en mijn persoonlijk profiel is geschetst.


In een beoordeling van mijn huidige werkgever, werd ik bestempeld als een werknemer met een ontembare leergierigheid en een erg hoge inzet. Mijn positieve "Appraisal forms" tonen dit aan.

Ik zie u uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk ernaar uit om mijn enthousiasme over deze baan verder toe te lichten.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren