Discussie: Luxeprobleem...
Los bericht bekijken
  #6  
Oud 9 oktober 2008, 23:22
Simmiekh Simmiekh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2008
Berichten: 3
Simmiekh is on a distinguished road
Standaard Re: Luxeprobleem...

Bedankt voor jullie berichten!

Ik heb vandaag al met meerdere mensen gesproken, iedereen zei wat anders, dus het leek me maar verstandig om deels op mijn gevoel af te gaan. Ik moest me afvragen of ik uberhaupt wel naar Nijmegen zou gaan als ik het aanbod zou krijgen. Mijn antwoord: Nee, tenzij ik me daar beter op mijn gemak zou voelen dan in Groningen en dat kan ik me eerlijk gezegd moeilijk voorstellen, aangezien ik daar gelijk al een goed gevoel had. Ik ben een gevoelsmens, dus dat speelt gewoon voor mij een grote rol. De banen zijn in grote lijnen hetzelfde en na navraag (vandaag informeel gesprek gehad over de verdere procedure) bleek dat een verlenging er ook in Groningen wel degelijk in zit en ze zelfs mij hadden aangenomen met het idee dat ik in de loop van de tijd wel door zou kunnen groeien. Goede kennis wilden ze graag binnenhalen voor langere termijn zeiden ze . Daarnaast waren ze sowieso al van plan om deze functie naar een hogere salarisschaal te tillen. Daar moesten de werkzaamheden dan wel bij passen, maar dat lag wel in de lijn der verwachting.

Daarnaast ben ik behoorlijk verknocht aan Groningen en gezien de arbeidsmarkt hier in het Noorden mag ik denk ik blij zijn met zo'n kans. Ze lieten duidelijk merken erg blij te zijn met me (en dan weten ze dus nog niet eens hoe ik functioneer ), natuurlijk ook heel fijn om te weten. Het grote geld ben ik niet achterna en ik denk dat ik met aftrek van verhuis- en reiskosten ik er niet eens zoveel mee op zou schieten.

Of ik nog op gesprek ga in Nijmegen, daar slaap ik nog een nachtje over, maar ik denk het niet. Per 1 november ga ik hier gewoon lekker aan de slag . Bedankt voor jullie tips in elk geval!
Met citaat reageren