Los bericht bekijken
  #1  
Oud 7 februari 2011, 22:25
danidenoord danidenoord is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 februari 2011
Berichten: 4
danidenoord is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief secretaresse, graag feedback!

Hoi allemaal,

Hierbij de tekst van een sollicitatiebrief die ik heb verzonden, graag zou ik willen weten wat ik nog anders zou kunnen doen of wat ik nog zou kunnen verbeteren. Ik heb 10 jaar geleden voor het laatst gesolliciteerd...Alvast bedankt!
Dani


xxx
xxx
xxx
xxx


xxx, 24 januari 2011


Betreft: vacature secretaresse


Geachte heer, mevrouw,

Na het lezen van uw vacature van secretaresse op de website van xxx heb ik besloten om meer informatie in te winnen bij de heer x. Naar aanleiding van de functiebeschrijving en het telefoongesprek met de heer x stuur ik u mijn sollicitatiebrief.

Vanuit mijn werk bij xxx ben ik redelijk bekend met uw organisatie en met de processen die plaatsvinden binnen een zorginstelling. Het dienstverlenende karakter spreekt mij erg aan.

Van huis uit en tijdens mijn opleidingen en werkervaringen heb ik geleerd om zowel zelfstandig als in teamverband te werken. In mijn huidige functie heb ik veel ervaring opgedaan en heb ik mijn veelzijdigheid kunnen laten zien. Op dit moment vervul ik eigenlijk drie verschillende functies op het secretariaat: algemeen secretaresse, juridisch secretaresse en secretaresse van een landelijke groep. Goed inzicht in de Nederlandse taal is voor mij altijd vanzelfsprekend geweest en het eigen maken van processen gaat mij gemakkelijk af. Het geeft mij een voldaan gevoel als ik heb kunnen bijdragen aan het oplossen van een probleem of als ik een idee kan aanbrengen om bijvoorbeeld een werkproces te stroomlijnen.

Uw vacature biedt voor mij een nieuwe uitdaging en de kans om een volgende stap te kunnen nemen in mijn loopbaan. Ik hoop dat u door deze brief een goede indruk van mij heeft gekregen en dat u mij zult uitnodigen voor een persoonlijk gesprek. Eventueel zijn er referenties beschikbaar als u daar prijs op stelt.

Met vriendelijke groet,


xxxx




Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren