Los bericht bekijken
  #8  
Oud 28 september 2011, 16:41
Shaktie Toefanie Shaktie Toefanie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 september 2011
Berichten: 5
Shaktie Toefanie is on a distinguished road
Smile

@ Mariek,. jah daar ben ik van bewust. Ik heb al een paar solicitaties binnenkort lopen. Mijn opleiding als ik daar nog mee door zou gaan. Gaat pas in januari/februari van start.

@ Makingsense, thnx voor de info heb ik heel veel aangehad. Ik ga zeer waarschijnlijk aan een opleiding event management.. thank u, thank u..

Nou heb ik nog 1 ding,. ik ben de duaal vorm van deze opleiding echt diehard aan het zoeken. Maar ik begin me conclussies te trekken dat het gewoon weg niet bestaat. Me stage is afgelopen maar werk er nog en word lkkr door betaald. Een receptie baantje in heemstede.. Ik kom uit amsterdam dus ben wel wat drukte gewend. laten we zeggen het is heel heel rustig.. 6 telefoontjes per dag. paar factuurtje's inboeken en that's it.. je kan zeggen ik bof wel..Dus Ik loop de hele dag emails versturen naar HVA, inholland amsterdam/haarlem, Euroland college is nieuw ofzo en nog paar andere college's.. you get the pitchure.. Ik ben van plan binnenkort naar de opendag te gaan van Euroland collega. btw ziet er heel strak uit!

Als iemand me zou kunnen helpen naar het zoeken van een duaal vorm Event Manager? Zou die echt .... De bom zijn
Waarom duaal.. Ik ben meer een doener dan een studiebol, studiefinancering heb ik echt niks mee. Maar ik kan wel gedreven studeren dat niet. Zodra ik mijn muziek aanzet en gewoon aan de slag ga ben ik in een zen mode. hahah

Bij voorbaat dank
Met citaat reageren