Los bericht bekijken
  #1  
Oud 13 september 2012, 16:06
loutje81 loutje81 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 september 2012
Berichten: 1
loutje81 is on a distinguished road
Standaard Solliciatiebrief teamleider

wie o wie kan mij tips geven. ik heb in geen eeuwigheid meer een brief geschreven.


Geachte Mevrouw xxxxxx,

Met veel interesse las ik uw vacature op xxxxxxxx waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een teamleider. Al sinds mijn HBO-V ligt mijn ambitie in een leidinggevende functie in de zorg. Waarbij ik vooraf eerst voldoende werkervaring op wilde doen. Na zeven jaar werkzaam te zijn op de afdeling xxxxxxx in xxxx, is het tijd voor een nieuwe uitdaging. Uw vacature sluit hier goed bij aan.

Op dit moment ben ik niet in het bezit van een managment diploma, maar heb wel een cursus managment in de gezondheidszorg gevolgd. Ik zal dan ook vol enthousiasme een managment opleiding willen volgen. Bij mijn huidige werkzaamheden hoort het begeleiden en coachen van leerlingen en hun begeleiders, waarbij we dan samen zorgen voor een goede leer-werkomgeving op de afdeling. Daarnaast heb ik ruime ervaring op gebied van xxxxx en hier ligt dan ook mijn hart.

Ik ben een teamspeler, integer en flexibel persoon. Maar bovenal erg enthousiast en ondernemend. Ik ga graag een uitdaging aan met een gezonde dosis doorzettingsvermogen. Voor mij is kwaliteit belangrijk, kwaliteit loont voor de patient en het ziekenhuis.

Graag overtuig ik u van mijn kwaliteiten in een gesprek waarbij ik deze brief en mijn CV verder toe kan lichten.

Hoogachtend,

xxxxxxx
Met citaat reageren