Los bericht bekijken
  #1  
Oud 16 juli 2009, 11:16
m.j. m.j. is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 juli 2009
Berichten: 1
m.j. is on a distinguished road
Post Hulp bij advies solliciteren meerdere functies...

Hoi Allemaal.. ik heb namelijk een vraag...ik ben geintereseerd in 2 verschillende functies bij een organisatie, maar zij vragen minimaal HBO diploma (geen specifiek).. Deze heb ik niet.. maar vanwege mijn ervaringen zowel in mijn werk als in mijn vrijwilligerswerk heb ik wel gedurende de jaren een HBO werk en denkniveau ontwikkelt. Verder heb ik al meer dan 10 jaar ervaring als vrijwilliger bij dezelfde organisatie dus deze ken ik ook; hoe hun denkwijze is, wat ze voorstaan en wat ze graag willen bereiken. Ik heb al namelijk 3x gedurende deze week gebeld om over de functies vragen te stellen, maar de afdelingshoofd is met vakantie en degene van P&O is altijd onbereikbaar.. ik wil ook niet desperate overkomen.. maar omdat voor de ene functie voor 15 juli jl gereageerd moest worden, heb daarvoor al een sollicitatie brief gestuurd. Mijn vraag is dus dan.. wat kan ik nog voor de andere functie doen, nog solliciteren? kan het ook met hetzelfde brief? moet ik blijven bellen naar degene van P&O? En wat zijn de mogelijkheden als ik toch geen HBO diploma hebt maar vanwege mijn brede werkervaringen en vrijwillligerservaring bij dezelfde organisatie wel kan aanbieden wat ze vragen?

Het zou mijn droom zijn om voor deze organisatie te werken... Graag jullie adviezen... groeten MJ
Met citaat reageren