Los bericht bekijken
  #22  
Oud 10 maart 2009, 13:20
Ri@nne Ri@nne is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 405
Ri@nne is on a distinguished road
Standaard Re: Advies gevraagd over sollicitatiegesprek

1 Bedankje is genoeg hoor en blijf vooral lastig .

Uit een cv is meer te halen dan alleen werkervaring. Mogelijk blijkt subtiel uit je cv en/of brief dat er meer in zit. Ik merk dat ook in je schrijven.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo Bekijk bericht
Ik kan me niet verweren dat ik daar wel werkervaring in heb.
Dat zou ik ook niet proberen. Je hoeft je niet te verweren, je hoeft alleen te laten merken dat ze zich geen zorgen hoeven te maken over het je eigen maken van nieuwe werkzaamheden. Als jij er geen probleem in ziet, je graag verdiept in nieuwe werkzaamheden en je inbreng wilt optimaliseren, dan kunnen zij er vanuit gaan dat je inzet goed zal zijn. Waar je dan nog aan kunt toevoegen, dat je daarbij verder kunt werken vanuit de basis die je tijdens je opleiding gelegd hebt m.b.t. betreffende werkzaamheden.

Wees eens 'lastig' en ondeugend en ga op de stoel van de recruiter zitten. Je wilt vast wel weten hoe zij omgaan met het leren van nieuwe werkzaamheden en of je de mogelijkheden en de ruimte krijgt om je nieuwe werkzaamheden eigen te maken en je te ontwikkelen. Hoe staan zij daar tegenover? Hoe gaan zij daarmee om en wat verwacht jij daarbij van het bedrijf? Op basis van de antwoorden die zij geven, kun jij dan beoordelen of het past in het plaatje van wat jij wilt en verwacht van het bedrijf.
__________________
Rianne