Los bericht bekijken
  #13  
Oud 11 juli 2014, 17:39
Helder Helder is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2014
Berichten: 20
Helder is on a distinguished road
Standaard

Ontzettend balen! Ik begrijp je frustratie tov recruiters wel, bizar hoeveel macht zij hebben en je niet eens voorstellen ondanks dat je een heel goed CV hebt.

Mijn vraag is: zijn er geen headhunters of recruitmentbureaus binnen de IT waar je je kan aanmelden? Aangezien je al 6 jaar werkervaring hebt lijk je me juist heel waardevol. En bijna alle sectoren hebben last van de crisis, vind het vreemd dat daar geen rekening mee gehouden wordt. Misschien ben je nog niet die juiste recruiter tegengekomen die het wel begrijpt. Ik zou in je brief nadrukkelijk verwijzen naar je getuigschriften (stuur ze bij voorbaat al op?) dat je echt vakbekwaam bent maar dat je helaas nog niet ergens voor langere tijd kan ingezet worden.

Ik sluit me ook aan bij Pietje2, je moet actief achter vacatures aan blijven gaan. En vooral via via is het makkelijker om aan een baan te komen. Zijn er geen ex-collega's die het ontzettend druk hebben en wellicht om nog een collega verlegen zitten? Vragen is gratis. Iedereen wordt wel een aantal keer afgewezen voordat ze een baan krijgen. Dat hoort er helaas bij, zegt niks over jou maar meer over hen. Houd de moed erin, het komt echt goed als je actief blijft zoeken en netwerken.
Met citaat reageren