Los bericht bekijken
  #4  
Oud 6 augustus 2010, 11:16
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief opleiding anesthesie assistent hulp gevraagd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moniek Bekijk bericht
De functie van anesthesieassistent met de gestelde functie-eisen passen bij mij. Ik beschik over een hoge mate van zelfstandigheid en vind het fijn om in teamverband te werken en om als team iets te presteren. Ook voel ik mij verantwoordelijk voor mijn werk en kan ik heel nauwkeurig en zorgvuldig werken, wat zeker in deze functie van essentieel belang is. Verder heb ik een groot doorzettingsvermogen, kan ik goed luisteren en ben ik stressbestendig. Bovendien sta ik altijd open voor uitdagingen en kan ik goed onder druk presteren. Deze vaardigheden neem ik graag mee naar de OK.
In de eerste zin staat een grammaticale fout. "De functie van anesthesieassistent met de gestelde functie-eisen" is enkelvoud en daarom moet ook het werkwoord "past" zijn. Als je het werkwoord in meervoudsvorm wil behouden zou je het moeten hebben over "De functie van anesthesieassistent en de gestelde functie-eisen".

Verder noem je een hele rits kwaliteiten die werkgevers waarderen, maar je laat uit niets blijken dat je deze ook bezit. Je kan dit verbeteren door voorbeelden te geven van hoe je de kwaliteiten in de praktijk heb gebracht.

Tenslotte nog een kleinigheid. Na een dubbele punt komt een kleine letter, dus zowel de woorden "vacaturenummer" en "curriculum vitae" dienen met kleine letters te worden geschreven.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Met citaat reageren