Los bericht bekijken
  #1  
Oud 18 februari 2007, 18:49
samba25 samba25 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 februari 2007
Berichten: 2
samba25 is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief Grafisch DTP-er

Hallo,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn brief,
Tips en ideeen zijn allemaal welkom!



Betreft: vacature Grafisch DTP-er


Geachte xxx,

Met deze brief wil ik mijn interesse kenbaar maken voor de onlangs ontstane vacature van Grafisch DTP-er. De veelzijdigheid van het takenpakket van deze functie spreekt mij zeer aan. Na ruim
anderhalf jaar ervaring als Grafisch vormgever/DTP-er wil ik graag de kans aangrijpen om mij verder te ontwikkelen.

Tijdens mijn opleiding aan het Grafisch Lyceum Rotterdam heb ik veel geleerd over het Grafische vak. In mijn huidige functie is bovendien mijn kennis van en interesse in het grafisch vormgeven enorm versterkt. Daarnaast heb ik in deze functie geleerd om creatief, snel en nauwkeurig te werken. Ik ben me scherp bewust van het belang daarvan, want het niet of te laat halen van een deadline kan grote gevolgen hebben. In het afgelopen anderhalfjaar heb ik geleerd om op een efficiënte wijze en onder druk te presteren, bijvoorbeeld bij het niet voortijdig aangeven van een opdracht. Tenslotte kan ik zowel zelfstandig als in teamverband werken.

Ik hoop dat ik met deze brief mijn enthousiasme voor de functie van Grafisch DTP-er heb kunnen overbrengen. Ik zou het dan ook op prijs stellen als ik een gesprek met u mag aangaan over de bijdrage die ik zou kunnen leveren aan uw bedrijf. In mijn cv, dat ik als bijlage meestuur, vindt u aanvullende gegevens over mijn achtergrond, opleiding en werkervaring.



Hoogachtend,
Met citaat reageren