Los bericht bekijken
  #1  
Oud 27 april 2011, 01:01
meerthe meerthe is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 april 2011
Berichten: 2
meerthe is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief en verbeteren competenties

Beste Mensen,

Wie kan mij adviseren over het volgende ,ik wil hier graag in alle eerlijkheid een motivatatiebrief schrijven naar een paar werkgevers.

Ik heb jaren in de zorg gewerkt, ik heb zowel zelfstandig als in teamverband samen gewerkt zonder enig probleem.vorig jaar wilde ik echter ergens ander gaan werken.
Helaas ben ik het afgelopen halfjaar bij 3 verschillende werkgevers binnen mijn proeftijd ontslagen omdat ik mijn werkervaring en competentie,s niet waargenoeg kon maken.
Dit heeft een grote impact op mijn zelfvertrouwen gehad dus zit ik nu werkeloos thuis.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik de afgelopen tijd prive veel klappen heb moeten verwerken en weet ik dat dit de reden is dat ik tijdens mijn inwerk periode niet goed uit de verf kwam.
Wat ik nu wil gaan doen,en wat anderen in mijn opgeving mij voorstellden is dat ik tijdelijk in de zelfde functie ergens kosteloos aan de slag gaat bijvoorbeeld onder therapetishe basis om zo de tijd te kriijgen om in alle rust in het arbeidsproces te blijven ,en te werken aan mijn eigen herstel en competentie,s zonder enige dwang voor biede partijen.
Voor de werkgever betekent het dat hij een ervaren medewerker begeleidt en tijd gunt en voor mij rust om mijn kennis te opfrissen .
Met citaat reageren