Los bericht bekijken
  #7  
Oud 8 september 2014, 17:42
Evert Evert is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2014
Berichten: 12
Evert is on a distinguished road
Standaard

Het gesprek gehad. Ik ben helemaal niet te spreken over de Speedmeet methode.
Eerst met aantal kandidaten die ook op de vacature heeft gereageerd een inleiding gesprek gehad waren totaal 3. Ik wil namelijk niet weten wie de overige kandidaten zijn. Ik heb liever een 1 op 1 gesprek.

Daarna werd iedereen even apart gezet voor een persoonlijk gesprek. Dus je moest wachten op je beurt heb een uur gewacht tot ik aan de beurt was. Ik mij ogen hadden ze beter iemand erbij kunnen zetten. En had dit sneller gekund. Ik vindt dat als bedrijf je kandidaten niet moet lang wachten. Heb je wel gelijk een gevoel hoe je over het bedrijf denkt. En de kleding keuze had daar ook beter gekund. Ik heb er moeite voor gedaan en die meneer kwam ik een oud t´shirt.

Het gesprek liep beetje chaotisch in mij ogen. Dit is de eerste keer dat ik niet tevreden ben over een sollicitatie.

Ik heb tijdens het naar huis rijden toen ook nog file was. Even aantal punten op een rijtje gezet. Tot conclusie gekomen dat ik mij zelf bij dit bedrijf niet zie werken ik kon geen positieve punten bedenken. Ook omdat de bedrijf heel erg chaotisch over kwam. Zeker als ik dit vergelijk bij mij huidige werkgever.

Ik zal dadelijk even mailtje met een bedankje en dat ik af zit van deze sollicitatie.

Het is jammer dat het zo is gelopen had meer verwacht.
Met citaat reageren