Los bericht bekijken
  #1  
Oud 30 mei 2012, 23:58
junior junior is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 mei 2012
Berichten: 2
junior is on a distinguished road
Standaard Carričre in het buitenland, als startend industrieel ingenieur Energie

Dag iedereen.

Ik studeer binnenkort af als industrieel ingenieur energie. Ik vond de opleiding zeer boeiend en sector spreekt voor zich.


M'n plan is om het buitenland professioneel te verkennen. Ik kan werken en weet wat hard werken is, maar ik vraag me af hoe/'waar' ik zo efficient mogelijk me talenten kan benutten, ten dienste van anderen.

Zou het namelijk fantastisch vinden dat projecten waar ik aan kan meewerken, vooral de minder gegoede vooruithelpen. Beseffend dat de Westerse concurrentie-arbeidsmarkt een geheel andere visie heeft, weet ik dus niet zo goed welke weg ik uit moet.

Ik zie mezelf niet een 9-5 job uitoefenen en met een nette Audi huiswaarts terugkeren...Cliche oke, maar geld interesseert me niet veel, noch hetgeen het betekent. Wat niet betekent dat ik niet voor niets ga werken, maar mijn geld is uw geld (om het zo maar te stellen).

M'n plaats is niet in deze maatschappij, dat staat zeker vast...Dus iemand die me vooral practische informatie kan verschaffen, of ideen?

Dankuwel voor uw tijd.
Met citaat reageren